Office Manager - 4 órában
Budapesti irodánkba irodavezető kollégánkat keressük határozott időre, egy éves szerződéssel, napi 4 órában.
Téged keresünk, ha könnyedén tudod kezelni és rangsorolni egy IT iroda különböző napi feladatait. Az iroda működtetésével kapcsolatos feladataid lennének, valamint HR-es, rendezvényszervezési feladatokban segítenéd cégünket. Mindenképpen előny, ha dolgoztál már IT környezetben, közepes méretű cégnél (kb. 40 fő) és képben vagy a dokumentumok kezelésével, és egyéb adminisztrációs feladatok sem okoznak nehézséget.

Felelősségek:
- A napi irodai feladatok kezelése, priorizálása
- Létesítménykezelés
- Az iroda operatív működésének biztosítása
- Személyi asszisztens feladatok gyors és pontos végrehajtása
- Céges rendezvények támogatása
Követelmények:
- Folyékony magyar és társalgási szintű angol nyelvtudás
- Jó kommunikációs készség
- Pontos, független és proaktív hozzáállás multitask munkakörben
- Remek szervezőkészség
Előnyök:
- HR adminisztrációban szerzett tapasztalat
- Különböző social media felületek kezelésében tapasztalat
Érdekel a pozíció?
Töltsd ki az alábbi űrlapot, vagy küldj egy emailt a hr@cheppers.com email címre. Tipp: ha van bármilyen online elérhető munkád, portfóliód, akkor azt oszd meg velünk az üzenetedben.