Office Manager - 4 órában

Budapesti irodánkba irodavezető kollégánkat keressük határozott időre, egy éves szerződéssel, napi 4 órában.
Téged keresünk, ha könnyedén tudod kezelni és rangsorolni egy IT iroda különböző napi feladatait. Az iroda működtetésével kapcsolatos feladataid lennének, valamint HR-es, rendezvényszervezési feladatokban segítenéd cégünket. Mindenképpen előny, ha dolgoztál már IT környezetben, közepes méretű cégnél (kb. 40 fő) és képben vagy a dokumentumok kezelésével, és egyéb adminisztrációs feladatok sem okoznak nehézséget.
 

Image

Felelősségek:

  • A napi irodai feladatok kezelése, priorizálása
  • Létesítménykezelés
  • Az iroda operatív működésének biztosítása
  • Személyi asszisztens feladatok gyors és pontos végrehajtása
  • Céges rendezvények támogatása

Követelmények:

  • Folyékony magyar és társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Jó kommunikációs készség
  • Pontos, független és proaktív hozzáállás multitask munkakörben
  • Remek szervezőkészség

Előnyök:

  • HR adminisztrációban szerzett tapasztalat
  • Különböző social media felületek kezelésében tapasztalat
Érdekel a pozíció?
Töltsd ki az alábbi űrlapot, vagy küldj egy emailt a hr@cheppers.com email címre. Tipp: ha van bármilyen online elérhető munkád, portfóliód, akkor azt oszd meg velünk az üzenetedben.

AWS book

AWS Cloud computing könyv magyarul!

Töltsd le ingyen!